2013. június 2., vasárnap

6.rész



Sziasztok! új résszel jöttem..kegyetlen lett :// ..igazából ráfoghatnám arra, hogy szar az idő és a kedvem is..de nem tudom..
Azért jó olvasást, ha rá szánjátok magatokat! :*

http://24.media.tumblr.com/2913525671e24678d2684adbffc351b9/tumblr_mns11hHYTV1s72rveo1_250.png

Próbáltam hangmentesen közlekedni a házban. Na jó, kb. egy hete vagyok itt, de már másodszorra lógok el. Ez szép. Apró lépteim követték egymást, mire végre kijutottam a bejárati ajtón. Átvágtam a kerten és Vele találtam szemben magam. Szinte majdnem megint neki rohantam, már sokadszorra. Vagyiiiis..
- Hóóó, lassabban. –mosolygott rám.
- Bocsi, csak sok horrort nézek. Egyáltalán örülök, hogy félelem mentesen kijutottam a házból.
- Piros pont érte. –mosolygott.
- És most hová megyünk? –kérdezősködtem.
- Séta?
- Nekem oké. –mosolyogtam.
Séta közben folyamatosan beszélgettünk. Igazából majd meg fagytam, de Harry közelében voltam, szóval nem érdekelt. Sokat meséltem magamról. Azt hiszem inkább nekem járt többet a szám. Sajnálom, stresszhelyzetekben be nem áll a szám. Folyamatosan hadartam, ő pedig figyelmesen hallgatott. Közben megérkeztünk a parkba. Leültünk egy padra.
- Te mindig ennyit beszélsz? –fordult felém vihogva.
- Hát, izé, nem. –nevettem el magam.
- Oké. Amúgy nem fázol? –kérdezte. De igen! Fázok! Már fél órája itt vacogok, de azért észrevette, ez a lényeg.
- Kicsit. –de ekkor összekoccantak a fogaim, és ránéztem amolyan „nagyon fázom” pillantással. Igazából nem hiszem, hogy sokat látott az elfehéredett pofámból. Kábé csak annyit, amennyit a lámpa megvilágított.
- Na, gyere ide. –húzott magához. Közel. Nagyon közel. Egy pillanat alatt felmelegedtem és elhallgattam. Nem beszéltem többet, inkább hagytam, hogy ő meséljen.
Hát nem mondanám, hogy sokat meg tudtam róla, kb. egyenlő a nullával, de én már ettől is úgy virultam, mint a tubarózsa. Igazából nem annyira beszédes, mint én. Inkább csak tőmondatokban közli a mondandóját. Mesélt magáról, a One Directionról. Igen, ez a banda neve, ahol énekel. Lehet, hogy innen volt annyira ismerős.
- Azt hiszem hajnalodik. –mondtam, amikor megláttam a felkelő napot a távolban.
- Mennünk kéne. Mindjárt kivilágosodik. –válaszolta.
Felálltunk és elindultunk visszafelé. Harry rákulcsolta az ujjait az enyémekre, nekem meg kb egy millió pillangó ébredt fel a gyomromban és erősen csapkodni kezdtek. Wáá.
A házunk elé érve Harry elköszönt. Lassan, de biztosan már félálomban vánszorogtam be a házba, ahol két mérges szempárral találtam szemben magam. Apa meredt rám eléggé ingerülten. Hogy ezen én miért nem lepődöm meg?! Miért vannak fent ilyen korán? Ajjaj.
- Merre jártál kisasszony? –kérdezte apa mérges szemekkel méregetve.
- Hát, izé, csak sétáltam.
- Persze. Éjféltől egészen reggelig? .. mégis, hogy képzeled, hogy kilógsz az éjszaka közepén, „csak sétálni”. –ez így annyira hihetetlennek hangzik, ahogy apa elmondja, de hát tényleg ott voltam.
- Most ért csak haza? –jött be a nappaliba Caroline talpig puccban.
- Igen. –válaszolta apa. Caroline pedig a lesajnáló pillantásaival ajándékozott meg.
- Gyorsan felöltözök, és mehetünk is Szivem. –szólt apa, természetesen nem nekem, hanem Caroline-nak.
Apa felment átöltözni én meg ott maradtam egyedül Caroline-al.
- Szívesen. –vigyorgott rám.
- Mi van? –néztem rá elkerekedett szemekkel.
- Illő lenne megköszönni.
- Mégis mit?
- Hát, hogy csak reggel mondtam el apádnak. Ha annyira akartam volna még az éjjel utánad küldöm.
- Óó, azt hiszem legközelebb megkímélhetsz a jószívűségedtől. –jelentettem ki.
- Rendben. Akkor ezt megbeszéltük. –vigyorgott.
- Szerintem is. –azt hiszem ezzel kiérdemelte ismét, hogy „A NŐ” néven hívjam, amikor nem hallja, amúgy meg nem is szólok hozzá. Reának igaza volt.
Jobbnak láttam, hogy felvonulok a szobámba és szépen elalszom. Úgyse lesz itthon senki. Szerencsére.
Délután kettőkor ébredtem fel a telefonom csörgésére. Igazából, aki felébreszt annak nem nagyon szokom felvenni a telefont, de ez most kivétel volt, mert Harry hívott.
- Szépet álmodtál? –kérdezte.
- Hát, ha az szépnek számít, hogy itthon apám várt és azért elég mérges szemmel méregetett.
- Uhh, sajnálom. Az én hibám.
- Nem te tehetsz róla.
- De igen. Én hívtalak az éjszaka közepén.
- Apám nem jött volna rá, ha A NŐ nem árul be..
- Jaj. Értem, és sajnálom.
- Nincs mit sajnálni. –nevettem el magam. –Majd lenyugszik és a mérges farkaskutya szemeit aranyosra cseréli. Remélem előbb, mint utóbb.
Letettük a telefont én meg felkeltem és lemásztam a konyhába egy kis nasiért, mert úgy éreztem hogy ölni tudnék egy kis kajáért..

5 megjegyzés:

  1. egyre jobb és jobb!!!Bárcsak velem történt volna meg:DD

    VálaszTörlés
  2. wiii Réka,hozzad már a kövit! Eszméletlen!! <3

    VálaszTörlés
  3. wáááá,én már nem bírok várni xD *-*

    VálaszTörlés
  4. meglepi.:) http://dear-diary-kedves-naplom.blogspot.hu/2013/06/1dijam.html

    VálaszTörlés